nannis03

Alla inlägg under december 2012

Av Nanna - 25 december 2012 19:45

 Heeeeeeeeeej!hoppas att ni har haft det bra  med julklappar och det:-)jag har tyväer inte bloggat på länge..är en lat bloggare  jag är iallafall glad för alla mina presenter  men det finns en sak som jag är lite nere för..  Jag har tänkt så här.. MSP är juh bara ett spel.Man köper vip bara för att få en del andra saker att köpa och så,men man slarvar bort pengar på det!det är juh bara ett spel! inget riktigt liv liksom.även om jag är vip så bryr jag typ inte om min egna vip. men varför slarvar man bort så himla mycket pengar på det!ett vip i ett år borde inte kosta 6oo kr utan kanske 299 kr!MSP gör juh det bara för att få pengar! jaja..nu går vi över till ite annat..som tillexempel min nya stil vad tycks?   jag tycker den blev snygg fast det saknars kläder till den  inte bra!och Tack till alla som hjälpte mig till level 10!   Märkte det i'morse när jag loggade in  blev så himla glad:) så hejdå och gott nytt år:)för julen är ju slut:)

Av Nanna - 16 december 2012 14:54

Hej jag gör ett snabbt inlägg nu för jag har fotbolls träning nu...och kolla in doma fina bilderna jag gjorde     mina bästisar och min häst♥   och ett jul kort med min msp gubbe:)   o     ch en bild md jag som king  och jag och en bild   fin va??

Av Nanna - 15 december 2012 11:54

 Hej!eller god morgon... igår så hittade jag ett häftigt program!  där man kunde göra bilder med glitter på och andra häftiga saker med   jag kan lägga ut en bild på en moviestar som har andvänt det programet fast jag säger inte vad det heter än  fast utan sen jaja nu kommer bilden god jul!//Nannis    

Av Nanna - 12 december 2012 18:58

  Hej♥ förlåt för jag inte har bloggat på länge  dumt av mig!  har nyss haft lucia och jag fick läsa en vers mitt i kyrkan där alla stog och tittade!  vad pinigt det var! en sak för att inte jag har bloggat är att jag har fått en lillasyster!  och på torsdag(imoron)kanske få vår ta hem henne fatta vilken lycka!  hon kommer hete Nellie fint namn va?jaja kolla på min nya film Nannis world del 1 hoppas ni kommer tycka om den serien♥och mina nya artbook specielt Jag har fått en lillasyster och Hjälp!hon äter upp mig!lägger upp en blogg men herå hade bra!   Kram Nannis  

Hej

Av Nanna - 3 december 2012 15:04

Hej!måndag idag!  vad tiden går fort!!!  som vanligt...Jag har fått igf roligt idag på skolan och på fritids ovanligt...-.-

jaja som ni ser har jag ändrat min header och presentaron...så bey ska snart till min lillebror jupa avsluting!  så kanske bloggar sen få se..  

Presentation


Haha! jag! Adda mig som vän på MSP! där heter jag:Nannis03

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som spelar MSP?
 0-5
 5-9
 9-12
 12-15
 15-17
 17-20

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards