nannis03

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nanna - 27 oktober 2012 21:19

hej tänkte  gratta min kompis på msp som gifte sig  puss på dig gumman     och så vad det en som frågade om den fick vara med i bloggen så klart hon får vara med!   och puss och kram Nannis  

Av Nanna - 22 oktober 2012 20:47

Hej kväll nu tröökkk.....  har varit skola idag vi skulle ha slöjd idag i våran grupp fast det blev ingen slöjd för våran slöjd lärare är sjuk  så God natt har varit inloggad på MSP litte nu så har litte bilder från det Kram Nannis      

Av Nanna - 19 oktober 2012 16:00

   hej!  har tyver inte bloggat på länge för jag inte har hunnit så jag är arg för det  så nu är det helg shönt!så skål!  ha det bra kram Nannis    

Av Nanna - 14 oktober 2012 11:29

  Hej! har inget att göra i går hade jag näsblod  det vär tråkigt!   jag årkar inte blogga mer men jag har en varning för er som spelar MSP! håll utkick för malin123456789sök för hon sa till mig att hon kunde fixa att att man vik

5 miljoner sc och 5.000 diamanter så hon sa till mig att hon kunde fixa det så hon sa till mig att hon behöver mitt lösenord så jag gede henne det så hon loggade hon i och då hade  jag loggat in på min lillebrors gubbe så frågade jag om

hon om det var färdigt då pipte det i min mammas telefon!så kom det ett mail från MSP där ståg det,det nyta lösenord och då så loggade hon ut och då loggade jag i med det nya lösenordet och då så byte jag lösenord jag ska nu byta lösenord varge månad!och jag har blockerat henne rapoterat henne och jag har varnat min kompisar!och så har hon skrivit en massa fulla ord till mina kompisar fatta vad jag är ledsen!  jag är jätte arg på henne!  

kram nannis  

Av Nanna - 13 oktober 2012 11:44

Jag har en tråkig lördag idag!  För jag är sjuk!  Ja och snart när min mormor kommer så vi äte hemagorda pankakor!  och min gamel mormor är hema hos mig idag  så jag gör inlägg nu för att jag kanske inte kan de sen idag för att internet funkar inte så bra!  Så hade bra

                                                  

                   Kram nannis    

Av Nanna - 12 oktober 2012 19:14

Hej!  har intte bloggat på någon da eller två dar!för jag inte har tänkt på det  så nu är det helg    så ja jag har en bild på mig  på min MSP status så ha det bra  

                                                  
              Kram Nannis  

Av Nanna - 12 oktober 2012 19:14

Hej!  har intte bloggat på någon da eller två dar!för jag inte har tänkt på det  så nu är det helg    så ja jag har en bild på mig  på min MSP status så ha det bra  

                                                  

              Kram Nannis  

Av Nanna - 10 oktober 2012 12:18

  hej! jag gorde inget inlägg för jag inte internet funkade (på morgonen då)  och vi har varit och gorrt lite ärenden  

Presentation


Haha! jag! Adda mig som vän på MSP! där heter jag:Nannis03

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som spelar MSP?
 0-5
 5-9
 9-12
 12-15
 15-17
 17-20

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards